Ta strona korzysta z plików cookie. Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies. Rozumiem

Podwajaj korzyści, tnij koszty z Holiday Inn Józefów - promocja dla Organizatorów spotkań firmowych

18 lutego br. hotel Holiday Inn Warszawa-Józefów uruchomił ofertę specjalną dla Organizatorów spotkań firmowych.

Promocja obowiązuje dla nowych rezerwacji grupowych w Holiday Inn Józefów realizowanych między 1 marca a 17 kwietnia 2019r., gdzie liczba uczestników wynosi co najmniej 25 osób i w zamówieniu znajdzie się co najmniej przerwa kawowa i lunch.

 

W ramach promocji Organizatorzy konferencji otrzymują:

   czyli bonus za rezerwację dla Organizatora konferencji w postaci podwojenia punktów

   w programie lojalnościowych IHG Business Rewards Club. Punkty można wymieniać, między innymi,

   na bezpłatne noclegi w hotelach całej sieci IHG.

 

Holiday Inn Józefów to jeden z najpiękniej usytuowanych hoteli pod Warszawą, a zarazem jedno z najciekawszych miejsc na mapie Mazowsza. W hotelu jest 148 pokoi, 220 miejsc parkingowych oraz Centrum Konferencyjne (12 sal, łącznie 1169m2) z kompleksowym zapleczem do organizacji spotkań firmowych, pikników do 5000 osób i rekreacji dla biznesu. Hotel udostępnia największy w Polsce centralnej namiot sferyczny (515m2, do 600 osób) pozwalający uzyskać niezwykłą wizualnie oprawę eventów. Wokół las, rzeka i zaplecze rekreacyjne: Centrum Delphinus (basen, Jacuzzi, sauny), SPA, park linowy, pole golfowe z driving range, kryte korty tenisowe, boisko wielofunkcyjne, Grill House. Holiday Inn Józefów jest również oficjalnym partnerem Legii Warszawa.

 

W lutym 2019 roku odbył się remont Centrum Delphinus, w którym powstała m.in.: nowa ceramiczna łaźnia parowa oraz nowy Pokój Zabaw dla dzieci. Wiosną br. na terenie hotelu powstanie nowa inwestycja, która rozszerzy ofertę hotelu o kolejną atrakcję sportową, również dla grup zorganizowanych.

Więcej informacji: 22 77 83 004, sales@holiday.aquila.pl